Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Αγώνες στοιχήματος Κυριακής (ταμείο)

Την καλημέρα μου.

Δεν μου αρέσει όταν οι Κυριακές είναι τόσο άδειες από αγώνες αλλά πρέπει να πορευτούμε και με αυτό.

Σήμερα μόνο μία τριάδα αγώνων μου τράβηξε το ενδιαφέρον και μάλιστα χαμηλών αποδόσεων ίσα-ίσα για να ρεφάρουμε την χθεσινή αποτυχία.

Στην δεύτερη της Νορβηγίας θα κρατήσω την πρώτη της βαθμολογίας Σάντνες η οποία αγωνίζετε με την καλή μεν αλλά χωρίς στόχους και με απουσίες Χόντ. Η πρωτοπόρος έχει πολύ ισχυρή έδρα με δέκα νίκες και τρείς ήττες.

Δεύτερη επιλογή η ...
Ρέξαμ που όπως έχω αναλύσει θέλει να επιστρέψει στην κορυφή και φυσικά απο αυτήν εξαρτάτε αν θα τα καταφέρει.

Κλείνω τα σημερινά με ένα ακόμα διπλό, αυτό για την Σάμροκ. Μετά την χθεσινή ήττα της Σλίγκο έχει χρυσή ευκαιρία να πάρει προβάδισμα και μάλιστα ισχυρό για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Αυτά και καλή επιτυχία.

Τριάδα
hayes-wrexham 2 (1.95)
sandnes-hodd 1 (1.53)
bray wonderers-samrock rovers 2 (1.4)

Απόδοση 4.1

4 σχόλια:

The Catalan είπε...

Ελα ρε birdy με τις 3αδες σου!! :)

birdy είπε...

Φίλε catalan χρειάζεται να ανέβει η ψυχολογία μας,και θα ανέβει.

Unknown είπε...

Birdy, έκλεισε η κακή παρένθεση! Οι ευχές μου για διεύρυνση του σερί επιτυχιών!

birdy είπε...

Σε ευχαριστώ.

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India