Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Αγώνες στοιχήματος Παρασκευής

Την ίδια απορημένη έκφραση έχω και εγώ με όλα τα ωραία που γίνονται στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.

Ευτυχώς εδώ μιλάμε για Ευρώπη οπότε ξεκινάω με το διπλό για την Σουηδία μέσα στην Φιλανδία καθώς το κίνητρο αλλά και η ποιοτική διαφορά είναι αυτά που κάνουν το ματς να πηγαίνει προς το διπλό.

Η Ρωσία μπορεί να βολεύεται με την ισοπαλία αλλά εγώ θα κρατήσω την νίκη της στον εκτός έδρας αγώνα της με την Σλοβακία, καθώς κάθε μεγάλη ομάδα όταν θέλει τον βαθμό παίζει για την νίκη.

Νίκη και για την...
Δανία στην αδιάφορη Κύπρο για να καθαρίσει την πρόκριση ενώ στην Τουρκία παίζει μία αδιάφορη Γερμανία (είστε γελασμένοι αν νομίζετε ότι θα χαριστεί ) ,με την έχω τρελή ανάγκη βαθμών,Τουρκία ,δική μου επιλογή το over.

Over στην αναμέτρηση της Ουαλίας με την Ελβετία ενώ θα κρατήσω την νίκη για την Σερβία απέναντι στην Ιταλία διότι η Ιταλοί είναι άλλη ποδοσφαιρική ράτσα και όταν είναι αδιάφοροι τις περισσότερες φορές το δείχνουν, και μάλιστα πολύ προκλητικά ,ενώ από την άλλη οι Σέρβοι είναι και καλή ομάδα.

Κλείνω με το over στο Τσεχία-Ισπανία καθώς το γκολ ,κυρίως οι Ισπανοί, το έχουν εύκολα.

Καλή επιτυχία.

finland-sweden 2
slovakia-russia 2
turkey-germany over
cyprus-denmarck 2
wales-switzerland over
serbia-italy1
czech-spain over


Τριάδα 1η

cyprus-denmarck 2 (1.44)
wales-switzerland over (2.15)
czech-spain over (2.05)

Απόδοση 6.3

Τριάδα 2η 

serbia-italy1 (2.2)
turkey-germany over (1.9)
slovakia-russia 2 (2.6)

Απόδοση 10.8

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India