Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Επολογή ημέρας:apoel-zenit over (2.15)(ταμείο)

Έναρξη 20/08.2011(8/13)(61.5%)(μ.ο2.16)

   Την καλησπέρα μου.
   Στην Κύπρο θα πάω για να επιλέξω το σημείο μου σε έναν αγώνα που κατά την γνώμη μου θα έχει πολλά γκολ.
   Παίζεται ένα παιχνίδι το οποίο θεωρητικά έχει ως φαβορί τους Ρώσους αλλά που κατά την άποψη μου όμως δεν πρέπει να υποτιμηθεί το Αποέλ καθώς στην έδρα του κοιτάει όλους τους αντιπάλους του στα μάτια και είμαι σίγουρος ότι το ίδιο θα κάνει και σήμερα.
   Κανείς δεν θέλει να χάσει σήμερα αλλά νομίζω ότι και οι δύο θα θέλουν να κερδίσουν. 
   Η Ζενίτ έχει...
ποιότητα ως ομάδα αλλά και ως μονάδες και αυτά θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί, ενώ οι γηπεδούχοι θα παίξουν με το γνωστό τους πάθος ώστε να εκμεταλλευτούν τον παράγοντα έδρα. Σίγουρα και ένα γρήγορο γκολ(μέσα στο πρώτο ημίχρονο) θα βοηθήσει για να βγει το σημείο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India