Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

   Κάτι πάει να κινηθεί σιγά-σιγά.
   Δύο τριάδες από μία πεντάδα αγώνων είναι αυτές που μου κάνανε το κλικ που λέμε.
   Η Χάρτς φέτος θα είναι αρκετές φορές στις επιλογές μου, και ελπίζω να με δικαιώσει στο αγώνα της με την Νταντί Γ.
   Στην αγαπημένη Ιαπωνία θα κρατήσω την νίκη για την... Κασίβα όπου όπως έχω γράψει ήδη στην επιλογή της ημέρας, δεν πιστεύω να σταθεί και δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες τόσο άτυχη, ενώ μου αρέσει και το over.
   Πάλι στην ίδια χώρα θα κρατήσω το διπλό για την μεγάλη , την πρωταθλήτρια Ναγκόγια όπου δεν νομίζω ότι μπορεί να την σταματήσει η Φουκουόκα.
   Θα κλείσω με δύο g/g, τόσο στον αγώνα της Τούρκου με την Χόνκα(δυνατό αυτό), όσο και στον αγώνα της Μπρόνμπυ με την Χόρσενς.
   Αυτά φίλοι μου και καλή επιτυχία.

Τριάδα 1η  hearts-dundee.u 1 (2.0)
                  fukuoka-nagoya 2 (1.6)
                  sendai-kashiva 2 (2.75)

    Απόδοση 6.62

Τριάδα 2η   sendai-kashiva over (2.07)
                    tps turku-honka g/g (1.66)
                    brondby-horsens g/g(1.72)

Απόδοση  7.85

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India