Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Κοιτάξτε με γειτόνισσες...ψαράκια τηγανίζω!

Τι λες τώρα ρε πασά μου? Σου μιλάω ότι όλα μέσα μου έχουν γίνει ρύζια! Μας πήρε κούρσα η κατέ!
Εμένα με τα έλεγε η μάνα μου αλλά εγώ...λιλή μου, ραβδί μου! Ποιο ελληνικό ποδόσφαιρο, ποιά διαιτησία, ποιες ομάδες, ποιοι πρόεδροι, ποιος παπάς και ποιος κουμπάρος...




Ο κ. Κομπότης κρατήθηκε από την ΕΛ.ΑΣ. μετά από καταγγελία για χρηματισμό που του προέσαψε ο τερματοφύλακας των Τρικάλων. Ισχυρίζεται ότι του προσέφερε ένα σεβαστό ποσό για να έχει μειωμένη απόδοση στο αναμεταξύ τους ματς. Αν είναι δυνατόν γίνονται τέτοια πράγματα? Το θέμα είναι πως όλη η κοινή γνώμη αλλά και οι πιο μπασμένοι(!!!), πέσαν από τα σύννεφα. Ντεμέκ ψαρώσανε! Ε ρε γλέντια! Ξέρετε πότε θα σκάσουν τα γούστα? Αν και όταν, ο κ. Κομπότης ανοίξει το στόμα του!!! 


1-0 από τα αποδυτήρια σε έχω..πάμε παρακάτω. Ψηλορείτη, δεν θα μείνει σφυρίχτρα στην Super league! Έφυγε ο "καλύτερος" Δαλούκας, ακολουθεί ο Κουκουλάκης με τη λίστα να μεγαλώνει! Στοίχημα οτι θα φύγουν και άλλοι?

Ναι σε λέω κούκλε και μετά το 50-50 του Πατέρα-Μαρινάκη δεν κοιτάμε 11-άδες...διαιτητές κοιτάμε! Καλά ένα ματς...ένα...που να μην είχε φαλτσοσφύριγμα! Τι διάολο, κατάρα έπεσε στην ΚΕΔ! Δεν μιλάμε για λαθάκια, μιλάμε για διαμορφώσεις αποτελεσμάτων! Τους χτύπησε η κρίση, τους δόλιους!

Φωνάξτε τον τρελογιατρό γιατί το πρωτάθλημα έχει κρίση ταυτότητας. Ποιος είμαι και που παώ? Βλέπετε πρόσφατα έχασε τον¨"κηδεμόνα" του και τα έχει χαμένα! 

Κρίμα με τόσα πολλά κοκόρια να λαλάνε!

   

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India